e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Umawianie spotkania z dołączonym pracownikiem
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Klient ostatecznie akceptuje ofertę i cenę i prosi o umówienie na spotkanie z doradcą finansowym - prosi aby spotkanie odbyło się u niego w domu. Opiekun dodaje zadanie dla osoby zaangażowanej – umawia ją na spotkanie z klientem. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść na zakładkę Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje, kliknąć Dopisz działanie i wybrać Zadanie.
2. Na zakładce Podstawowe uzupełnić formularz Działania typu Zadanie.
3. Na zakładce Planowanie, w sekcji Osoby zaangażowane w działanie dodać doradcę kredytowego i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Dzięki powyższym czynnościom zalogowanemu w programie doradcy kredytowemu – Janowi Przykładowemu – we wcześniej określonym czasie wyświetli się Przypomnienie o planowanym Zadaniu.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Pracownik zaangażowany w proces ofertowy rezerwuje w kalendarzu termin spotkania oraz samochód.