e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Dołączanie pracownika do procesu ofertowego
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Klient ostatecznie akceptuje ofertę i cenę i prosi o umówienie na spotkanie z doradcą finansowym - prosi aby spotkanie odbyło się u niego w domu. Proces zostaje sfinalizowany, a opiekun wprowadza osobę zaangażowaną do procesu. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.
2. Wybrać Etap i zatwierdzić przyciskiem Zmień.
3. Ponownie zaznaczyć Proces ofertowy i kliknąć górne menu Popraw.
4. Na zakładce Zaawansowane dodać doradcę kredytowego i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Umawianie spotkania z dołączonym pracownikiem.