Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Dołączanie pracownika do procesu ofertowego

Ostatnia modyfikacja: 05.04.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Klient ostatecznie akceptuje ofertę i cenę i prosi o umówienie na spotkanie z doradcą finansowym - prosi aby spotkanie odbyło się u niego w domu. Proces zostaje sfinalizowany, a opiekun wprowadza osobę zaangażowaną do procesu. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.

 

2. Wybrać Etap i zatwierdzić przyciskiem Zmień.

 

3. Ponownie zaznaczyć Proces ofertowy i kliknąć górne menu Popraw.

 

4. Na zakładce Zaawansowane dodać doradcę kredytowego i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Umawianie spotkania z dołączonym pracownikiem.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki