e-Pomoc techniczna
Portal Biura – Sumowanie składek ZUS właściciela i składek ZUS pracowników w programach księgowych linii GT
Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Portal Biura, Raporty, Wspólnicy
W przypadku, gdy Klient opłaca pełne składki za siebie i pracowników, jednym przelewem na jedno konto, istnieje możliwość konsolidacji tych kwot.
Od wersji 1.70 SP2 programów z linii GT, aby płatność w Portalu Biura widniała jako skonsolidowana, numer Rachunku bankowego w zakładce Instytucje – ZUS powinien zostać dodany zarówno dla Podmiotu (tutaj dotyczy to składek ZUS pracowników) jak dla Właściciela.
Ustawienie numeru rachunku bankowego ZUS odbywa się w jednym miejscu dla Podmiotu i dla Właściciela. Aby wprowadzić odpowiedni numer rachunku bankowego ZUS, należy:
1. Przejść do modułu Instytucje.
2. Wybrać odpowiednią instytucję i przejść do jej edycji, następnie na zakładce Dodatkowe, w sekcji Rachunki bankowe kliknąć Dodaj.
3. W oknie Danych rachunku bankowego wskazać właściciela Indywidualnego rachunku na składki ZUS. Po uzupełnieniu danych kliknąć OK.
4. Wprowadzone dane będą widoczne w sekcji Rachunków bankowych przypisanych do instytucji.