Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Przygotowanie przed kolejnym spotkaniem z klientem

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Po omówieniu szczegółów dotyczących transakcji klient postanawia obejrzeć mieszkanie. Początkowo należy zamknąć Działanie typu Spotkanie, zmienić etap Procesu ofertowego i stworzyć nowe Działania typu Telefon (do kierownika budowy w celu umówienia terminu, i do klienta, w celu akceptacji umówionego terminu). Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzone działanie i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Zmienić Stopień realizacji i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Po zapisaniu dokumentu wyświetli się okno z możliwością wpisania komentarza dotyczącego tego Działania. Po uzupełnieniu pola Komentarz do działania wystarczy zatwierdzić przyciskiem Dodaj.

 

3. W module Procesy ofertowe stworzyć Działanie typu Telefon do kierownika budowy, zaznaczając wcześniej utworzony Proces ofertowy, rozwijając górne menu Operacje, klikając Dopisz działanie i wybierając Telefon.

 

4. Uzupełnić Temat działania, Początek, wybrać Przypomnienie, wybrać Klienta i uzupełnić Krótki opis, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Przedstawienie klientowi możliwych terminów prezentacji mieszkania.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki