Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak ustawić domyślnego opiekuna dla nowych ofert tworzonych w programie?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Oferty

Od wersji 40.0.0 Gestor nexo wprowadzono możliwość wybrania domyślnego opiekuna dla nowych ofert tworzonych w programie. Dotychczas opiekun był wprowadzany na podstawie kontekstu, w nowej wersji użytkownik dodatkowo może wskazać jednego z pracowników lub opiekuna klienta, dla którego tworzona jest oferta. Aby ustawić domyślnego opiekuna, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Parametry ofert i z górnego menu wybrać Popraw.


2. W sekcji Domyślny opiekun wskazać preferowaną opcję i zapisać zmiany.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki