Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak zmienić domyślny słownik wykorzystywany do sprawdzania pisowni w wiadomościach e-mail?

Ostatnia modyfikacja: 21.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna

Od wersji 40.0.0 InsERT nexo zmodernizowano sposób działania mechanizmu sprawdzania pisowni i rozbudowano go o wiele pozycji. Użytkownik może w trakcie tworzenia wiadomości e-mail wybrać słownik, wg. którego program ma weryfikować poprawność pisowni. Aby zmienić domyślny słownik sprawdzania pisowni, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Parametry klienta poczty i z górnego menu wybrać Popraw.


2. W sekcji Sprawdzanie pisowni wybrać preferowany język i zapisać zmiany.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki