Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor GT – Jak zablokować użytkownikowi możliwość dodawania kartotek powiązanych?

Ostatnia modyfikacja: 17.11.2022

Program: InsERT GT, Rewizor GT

Kategoria: Słowniki, Uprawnienia, Użytkownicy

​Za blokadę funkcjonalności w programie Rewizor GT odpowiada słownik Personel. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika. Aby odebrać użytkownikowi możliwość dodawania kartotek powiązanych, należy:

1. Zalogować się na użytkownika Szef, a następnie z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a następnie z listy słowników wybrać Personel.​​​​​​​​


​​​2. Na liście użytkowników zaznaczyć tego, któremu uprawnienie będzie odebrane i wybrać Popraw.


3. Na liście uprawnień odznaczyć pozycję o nazwie Kartoteki powiązane - Dodaj kartotekę powiązaną. Aby zapisać zmiany, należy wybrać OK

Do filtrowania odpowiednich uprawnień zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki dostępnej pod klawiszem F8.


Rezultatem odebrania uprawnień będzie blokada możliwości zatwierdzenia bilansu otwarcia potwierdzona odpowiednim komunikatem.




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki