e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak ustawić, żeby po zapisaniu inwentaryzacji zbiorczej wyświetlał się raport o pominiętych towarach?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Dokumenty, Inwentaryzacja, Konfiguracja, Magazyn, Parametry
W celu ustawienia w programie Subiekt GT, żeby po zapisaniu inwentaryzacji cząstkowej wyświetlał się raport o towarach, które są na stanie, ale nie zostały ujęte w inwentaryzacji cząstkowej, należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry, a z listy parametrów Inwentaryzacja cząstkowa.
2. W oknie, które się wyświetli przejść na zakładkę Inne, i zaznaczyć opcję Pokazuj raport o pominiętych towarach. Jeżeli raport ma być dodatkowo uzupełniony o towary, które nie są na stanie zaznaczyć Wyświetlaj również towary o stanie zerowym. Zmiany zapisać przyciskiem OK.
Temat należy do Parametrów inwentaryzacji zbiorczej.