Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak zablokować użytkownikowi możliwość dodawania zestawień?

Ostatnia modyfikacja: 14.03.2024

Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Słowniki, Uprawnienia, Użytkownicy

​​Za blokadę funkcjonalności w programach z linii InsERT GT odpowiada słownik Personel. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika. Aby odebrać użytkownikowi możliwość dodawania zestawień, należy:

1. Zalogować się na użytkownika Szef, a następnie z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a następnie z listy słowników wybrać Personel.​​​​​​​​


​​​2. Na liście użytkowników zaznaczyć tego, któremu uprawnienie będzie odebrane i wybrać Popraw.


3. Na liście uprawnień odznaczyć pozycję o nazwie Zestawienia - Dodaj zestawienia. Aby zapisać zmiany, należy wybrać OK

Do filtrowania odpowiednich uprawnień zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki dostępnej pod klawiszem F8.


Rezultatem odebrania uprawnień będzie blokada możliwości dodawania zestawień potwierdzona odpowiednim komunikatem.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki