e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak zablokować użytkownikowi możliwość dodawania zestawień?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Słowniki, Uprawnienia, Użytkownicy
Za blokadę funkcjonalności w programach z linii InsERT GT odpowiada słownik Personel. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika. Aby odebrać użytkownikowi możliwość dodawania zestawień, należy:
1. Zalogować się na użytkownika Szef, a następnie z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a następnie z listy słowników wybrać Personel.
2. Na liście użytkowników zaznaczyć tego, któremu uprawnienie będzie odebrane i wybrać Popraw.
3. Na liście uprawnień odznaczyć pozycję o nazwie Zestawienia - Dodaj zestawienia. Aby zapisać zmiany, należy wybrać OK.
Do filtrowania odpowiednich uprawnień zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki dostępnej pod klawiszem F8.
Rezultatem odebrania uprawnień będzie blokada możliwości dodawania zestawień potwierdzona odpowiednim komunikatem.