Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Portal Biura – Co zrobić w przypadku, gdy płatność online nie powiodła się?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Portal Biura, Raporty

​W przypadku, gdy z jakiegoś p​owodu płatność online za składki ZUS lub zaliczkę na podatek nie powiodła się, istnieje możliwość ponowienia płatności. Aby to zrobić, należy:

1. Po zalogowaniu się do aplikacji przejść do modułu Start, następnie przy odpowiedniej zaliczce na podatek lub składkach ZUS, dla których płatność nie powiodła się kliknąć Szczegóły.

 

2. W sekcji Historia płatności, przy nieudanej płatności rozwinąć menu i wybrać Zapłać ponownie.

 

3. Wybrać formę płatności, wpisać Adres e–mail i kliknąć Zapłać.

 

Po opłaceniu zaliczki na podatek lub składki ZUS można wprowadzić do aplikacji potwierdzenie płatności. Informację jak to zrobić można znaleźć tutaj

Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących obsługi płatności online w Portalu Biura.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki