e-Pomoc techniczna
Portal Biura – Jak dokończyć przerwaną płatność online za składki ZUS lub zaliczkę na podatek?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura, Raporty
W przypadku, gdy z jakiegoś powodu płatność online za składki ZUS lub zaliczkę na podatek została przerwana, istnieje możliwość dokończenia płatności. Aby to zrobić, należy:
1. Po zalogowaniu się do aplikacji przejść do modułu Start, następnie przy odpowiedniej zaliczce na podatek lub składkach ZUS, dla których płatność została przerwana kliknąć Szczegóły.
2. W sekcji Historia płatności rozwinąć menu przy przerwanej płatności i kliknąć Wznów płatność.
3. Wybrać Formę płatności, wpisać Adres e–mail i kliknąć Zapłać.
Po opłaceniu zaliczki na podatek lub składki ZUS można wprowadzić do aplikacji potwierdzenie płatności. Informację jak to zrobić można znaleźć tutaj.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących obsługi płatności online w Portalu Biura.