e-Pomoc techniczna
Portal Biura – Jak dodać informację o tym, iż podatek skarbowy lub składki ZUS zostały zapłacone poza systemem płatności online?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura, Raporty
Portal Biura umożliwia dodanie informacji o tym, iż podatek skarbowy lub składki ZUS zostały zapłacone poza systemem płatności online. Aby to zrobić, należy:
1. W module Start rozwinąć menu odpowiedniego rekordu i wybrać Szczegóły płatności.
2. W oknie Szczegóły wyliczenia kliknąć Oznacz jako zapłacone.
3. Potwierdzić oznaczenie klikając Oznacz jako zapłacone.
W sekcji Historia płatności możliwe jest dołączenie pliku z potwierdzeniem płatności , które zostanie automatycznie przesłane do biura rachunkowego. W tym celu należy kliknąć Dołącz plik, wybrać i wybrać z dysku np. plik potwierdzenia płatności z banku.
Artykuł należy do zbioru tematów e- Pomocy technicznej dotyczących obsługi płatności online w Portalu Biura.