Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Portal Biura – Jak dodać informację o tym, iż podatek skarbowy lub składki ZUS zostały zapłacone poza systemem płatności online?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Portal Biura, Raporty

Portal Biura umożliwia dodanie informacji o tym, iż podatek skarbowy lub składki ZUS zostały zapłacone poza systemem płatności online. Aby to zrobić, należy:

1. W module Start rozwinąć menu odpowiedniego rekordu i wybrać Szczegóły płatności.

 

2. W oknie Szczegóły wyliczenia kliknąć Oznacz jako zapłacone.

 

3. Potwierdzić oznaczenie klikając Oznacz jako zapłacone.

 

W sekcji Historia płatności możliwe jest dołączenie pliku z potwierdzeniem płatności , które zostanie automatycznie przesłane do biura rachunkowego. W tym celu należy kliknąć Dołącz plik, wybrać i wybrać z dysku np. plik potwierdzenia płatności z banku.

 

Artykuł należy do zbioru tematów e- Pomocy technicznej dotyczących obsługi płatności online w Portalu Biura.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki