e-Pomoc techniczna
Obsługa płatności online w Portalu Biura
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Portal Biura, Raporty
Portal Biura umożliwia skorzystanie z płatności online w celu opłacenia podatku skarbowego oraz składek ZUS. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik na podstawie danych podatkowych otrzymanych od biura rachunkowego może dokonać płatności w wygodny i szybki sposób. Płatność odbywa się za pośrednictwem systemu Blue Media S.A., a wszelkie dane niezbędne do wykonania przelewu są automatycznie wypełniane na podstawie informacji otrzymanych od biura rachunkowego.
Warunki korzystania z szybkich płatności:
-
kwota nie przekracza 4300 zł,
-
płatność możliwa jest także dla płatności po terminie,
-
płatność on-line nie będzie dostępna dla płatności sprzed założenia podmiotu, oznacza to, że jeśli podmiot został założony, np. 21.04.2022 r. to nie będzie możliwości skorzystania z płatności online dla płatności z dnia 20.04.2022 r. i wcześniejszych,
-
płatności on-line nie można edytować,
-
dodanie kolejnych płatności można dodać jedynie po potwierdzeniu przez BlueMedia S.A. ostatniej płatności, oznacza to, że jeśli płatność on-line posiada status Oczekujący, nie można dodać kolejnej płatności.
W e-Pomocy technicznej zostały opisane zagadnienia takie jak:
-
Jak przy pomocy szybkich płatności opłacić podatek skarbowy oraz składki ZUS?
-
Jak dokończyć przerwaną płatność online za składki ZUS lub zaliczkę na podatek?
-
Jak ponowić płatność online w przypadku, gdy płatność się nie powiodła?
-
Jak sprawdzić, kwotę odsetek, którą należy zapłacić w przypadku przekroczenia terminu płatności?
-
Jak dodać potwierdzenie płatności za podatek skarbowy lub składki ZUS?
-
Portal Biura – Najczęściej zadawane pytania dotyczące obsługi płatności online.