e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Jak zdefiniować treści operacji?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Słowniki
Treści operacji przeznaczone są do ewidencjonowania treści opisujących zapisy na kontach księgowych. Na liście zawierają się pozycje, które są wykorzystywane wielokrotnie, w wielu podobnych dokumentach księgowych.
W oknie treści operacji istnieje możliwość dodawania nowych, poprawiania istniejących oraz usuwania – niepotrzebne treści można usuwać pojedynczo lub zbiorczo (zaznaczając wiele pozycji na liście).
Przy dodawaniu lub poprawianiu treści, w oknie edycji uzupełnić/poprawić pole Treść, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.
Możliwość automatycznego wypełnienia słownika treściami odczytanymi z dekretów księgowych umożliwia opcja Importuj. Aby wczytać treści z zapisanych dekretów księgowych, należy wybrać Tak.
W wyniku zdefiniowania treści operacji istnieje możliwość wyboru dodanej pozycji w dekrecie ze słownika (klawisz [F2] w polu Treść).