Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak usunąć utworzony powiat?

Ostatnia modyfikacja: 02.08.2022

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja

Słownik powiatów zawiera spis wszystkich polskich powiatów. Danych powiatów, które znajdują się już w systemie jako dane wdrożeniowe, nie można edytować i usuwać. Możliwe jest natomiast dodanie do słownika nowych pozycji (potrzebne np. podczas wprowadzania danych nowych pracowników będących obcokrajowcami) oraz edytowanie i usuwanie pozycji utworzonych przez użytkownika. Aby usunąć ze słownika informacje utworzonego przez użytkownika powiatu, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powiaty, zaznaczyć wybrany powiat (nie może to być powiat domyślnie utworzony przez program), a następnie z górnego menu wybrać Usuń.


2. Zatwierdzić wykonanie operacji przyciskiem Usuń.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki