Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak utworzyć nowy powiat?

Ostatnia modyfikacja: 04.08.2022

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja

Słownik powiatów zawiera spis wszystkich polskich powiatów. Danych powiatów, które znajdują się już w systemie jako dane wdrożeniowe, nie można edytować i usuwać. Możliwe jest natomiast do​danie do słownika nowych pozycji (potrzebne np. podczas wprowadzania danych nowych pracowników będących obcokrajowcami) oraz edytowanie i usuwanie pozycji utworzonych przez użytkownika. Aby wprowadzić do słownika informacje nowego powiatu, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powiaty, a następnie z górnego menu wybrać Dodaj.


2. Wprowadzić wymagane informac​je i kliknąć Zapisz. W trakcie dodawania powiatu użytkownik może również dodać województwo, jeżeli nie zostało to wykonane wcześniej.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki