e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak utworzyć nowy powiat?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja
Słownik powiatów zawiera spis wszystkich polskich powiatów. Danych powiatów, które znajdują się już w systemie jako dane wdrożeniowe, nie można edytować i usuwać. Możliwe jest natomiast dodanie do słownika nowych pozycji (potrzebne np. podczas wprowadzania danych nowych pracowników będących obcokrajowcami) oraz edytowanie i usuwanie pozycji utworzonych przez użytkownika. Aby wprowadzić do słownika informacje nowego powiatu, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powiaty, a następnie z górnego menu wybrać Dodaj.
2. Wprowadzić wymagane informacje i kliknąć Zapisz. W trakcie dodawania powiatu użytkownik może również dodać województwo, jeżeli nie zostało to wykonane wcześniej.