Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak dodać nową grupę wiadomości?

Ostatnia modyfikacja: 15.10.2021

Program: Gestor GT, InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Poczta elektroniczna, Słowniki

​Grupy wiadomości pozwalają na oznaczenie przez użytkownika wybranych wiadomości. Dzięki grupom wiadomości możliwe jest sprawniejsze nimi zarządzanie, ich wyszukiwanie i filtrowanie.​ Aby dodać nową grupę wiadomości, należy:

1. Przejść do modułu Administracja – Słowniki i wybrać z listy Grupy wiadomości.

 

​2. W oknie grup wiadomości istnieje możliwość dodania nowej, poprawienia istniejącej lub usunięcia.

 

​3. W oknie edycji uzupełnić pole Nazwa, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki