e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak wykorzystać autoteksty w szablonie wiadomości email dla przypomnienia o płatności?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Poczta elektroniczna, Rozrachunki
Autoteksty umożliwiają wstawienie do treści wiadomości email predefiniowanych informacji zawartych w obiekcie, do którego generowana jest wiadomość. Na postawie autotekstów użytkownik może utworzyć szablon wiadomości, który po przetworzeniu informacji będzie wyglądał na wygenerowany specjalnie dla klienta, który go otrzyma. Aby wykorzystać autotekst w szablonie wiadomości email dla przypomnienia o płatności, należy:
1. Przejść do menu Konfiguracja – Szablony wiadomości email.
2. Wybrać Przypomnienie o nieopłaconym dokumencie (lub nazwę obecnie istniejącego szablonu) w rodzaju Przypomnienie o płatności.
3. Przejść na zakładkę Wiadomość i kliknąć ikonę znaku zapytania przy temacie lub treści. Spowoduje to wyświetlenie okna z dostępnymi autotekstami, z których użytkownik może przekopiować wybrany autotekst.