e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Zmiana trybu realizacji płatności z użyciem terminala płatniczego w rachunku sprzedaży
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Formy płatności, Urządzenia zewnętrzne
Od wersji 1.67 InsERT GT wprowadzono w Subiekcie nowy mechanizm komunikacji z terminalem płatniczym, który jest alternatywą dla wcześniejszego mechanizmu. W nowym trybie cała transmisja płatności na terminal jest realizowana po zapisaniu dokumentu. W przypadku odmowy płatności pojawia się możliwość powrotu do edycji dokumentu. Transmisja po zapisaniu dokumentu nie pozwala na korzystanie z promocji ZenCard. Aby włączyć pracę z nowym mechanizmem w rachunkach sprzedaży, należy:
1. Przejść do modułu Administracja – Parametry i wybrać Rachunek sprzedaży.
2. Na zakładce Terminal płatniczy w sekcji Tryb realizacji płatności z użyciem terminala płatniczego wskazać opcję transmisja po zapisaniu dokumentu.
3. Transmisja po zapisaniu dokumentu nie pozwala na korzystanie z promocji ZenCard. Komunikat należy zatwierdzić przyciskiem Tak. Zatwierdzić zmiany przyciskiem OK.