e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Jak skonfigurować powiadomienia SMS o nowej rezerwacji dla pracowników?
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Konfiguracja, Wiadomości SMS
Powiadomienia dla pracowników usprawniają realizację usług i pozwalają na natychmiastową reakcję na zarezerwowane usługi, a usługa jest płatna i w pełni konfigurowalna.
Informacje o zakupie i pierwszej konfiguracji usługi SMS można znaleźć na witrynie Tutoriale InsERT.
Aby dostosować treść i warunki wysyłki powiadomienia SMS o nowej rezerwacji, należy:
1. Przejść do menu Ustawienia – Powiadomienia SMS.
2. Na zakładce Powiadomienia dla pracowników wybrać przycisk edytuj przy powiadomieniu o nowej rezerwacji.
3. W oknie edycji treści powiadomienia istnieje możliwość edycji tematu i treści wiadomości.
Dla edycji treści udostępniono autoteksty, czyli zmienne, które wstawia się do edytowanej treści SMS, a podczas wysyłania wiadomości zostają one zamieniane na rzeczywiste dane, ułatwiające dostosowanie wiadomości do danych klienta i przesłaniu szczegółowych informacji dotyczących rezerwacji. Użytkownikowi udostępniono następujące pola automatyczne:
-
data – dzień zarezerwowanego terminu
-
godzina – godzina zarezerwowanego terminu
-
klient – dane klienta (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail)
-
nazwa firmy – nazwa publiczna pobierana z danych firmy
-
pola dodatkowe – dodatkowe informacje zgodne z konfiguracją i wymaganiami pól dodatkowych
-
terminarz – nazwa terminarza z formularza rezerwacji
-
usługa – nazwa zarezerwowanej usługi
-
zasób – nazwa zarezerwowanego zasobu.
Aktualne zmiany wraz z informacją o szacowanej ilości znaków i liczbie użytych wiadomości prezentowane są poniżej w podglądzie wiadomości. Zmiany zapisać przyciskiem Zatwierdź.
Standardowo powiadomienia są wysyłane na numer telefonu pracownika (zasobu).
Aby powiadomienia były wysyłane na jeden, wspólny Ogólny numer telefonu, należy zaznaczyć opcję Wysyłaj na ogólny numer telefonu i wprowadzić numer powyżej. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zaktualizuj.
Informacje o możliwości darmowego przetestowania usługi, aktywując testowy pakiet 5-ciu wiadomości SMS można znaleźć w poniższym artykule e-Pomocy technicznej.