Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak zatwierdzić nowe plany amortyzacji w nowym okresie obrachunkowym?

Ostatnia modyfikacja: 22.07.2022

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Okresy obrachunkowe, Środki trwałe

Nowy okres obrachunkowy oznacza w większości przypadków nowe plany amortyzacji dla środków trwałych (nie dotyczy okresów obrachunkowych o niestandardowym okresie obowiązywania). W InsERT nexo plany amortyzacji są kumulowane w okresy planów amortyzacji. Aby utworzyć nowe plany na okres obrachunkowy, wymagane jest wi​ęc założenie nowego okresu planów amortyzacji. Aby wykonać tą operację, należy:

1. Przejść do modułu Środki trwałe – Środki trwałe na zakładkę Plany amortyzacji i z górnego menu wybrać Dodaj – Okres planów amortyzacji.


2. Wskazać typ amortyzacji oraz okres obowiązywania, po czym kliknąć Zapisz.


3. Zaznaczyć okres i z górnego menu wybrać Okresy amortyzacji – Generuj plany.


4. Zatwierdzić wygenerowanie planów amortyzacji przyciskiem Wykonaj.


5. Zaznaczyć wygenerowane plany w dolnej sekcji i (jeśli nie wymagają one edycji) z górnego menu wybrać Plany amortyzacji – Zatwierdź plan.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki