Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Zmiana statusu rezerwacji
Ostatnia modyfikacja: 05.10.2022
Program: zarezerwuj.pl
Aby zmienić status rezerwacji, należy przejść do szczegółów rezerwacji.
Można tam przejść na dwa sposoby:
Status rezerwacji z Terminarza
1. Przejść do modułu Terminarz i wybrać rezerwację w widoku kalendarza.
2. W oknie szczegółów rezerwacji rozwinąć listę w polu Status rezerwacji.
3. Do wyboru jest 5 statusów:
-
nie określono
-
wstępna rezerwacja
-
potwierdzona
-
zrealizowana
-
nie odbyła się.
Zmiany zapisać przyciskiem Zatwierdź.
Status rezerwacji z modułu Klienci
1. Przejść do modułu Klienci, a następnie historii rezerwacji klienta.
2. Odszukać na liście historii rezerwacji termin do zmiany czasu trwania i przejść do szczegółów wizyty.