e-Pomoc techniczna
Jak klient może odwołać rezerwację w zarezerwuj.pl?
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Klienci, Konfiguracja
W aplikacji udostępniono możliwość wysyłki powiadomień e-mail z potwierdzeniem dla klienta, które umożliwiają reakcję na złożoną rezerwację w tym jej odwołanie.
Należy pamiętać o uzupełnieniu adresu e-mail podczas wprowadzania danych klienta, jeśli powiadomienie z potwierdzeniem rezerwacji ma do niego dotrzeć. W tym celu należy oznaczyć pole adres e-mail jako wymagane, a więcej informacji na ten temat można znaleźć w poniższym temacie e-Pomocy technicznej.
- zarezerwuj.pl - Wymagane pola klienta
Klienci z poziomu otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji mają możliwość odwołania zarezerwowanego terminu z wykorzystaniem przycisku Odwołaj rezerwację dołącznego w treści wiadomości.
Po wybraniu przycisku Odwołaj rezerwację użytkownikowi zostanie wyświetlony komunikat informacyjny. Aby zatwierdzić wykonanie operacji, należy wybrać Odwołaj.
Rezultatem odwołanej rezerwacji będzie komunikat z informacją zwrotną.
Powiązane tematy e-Pomocy technicznej: