Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak zmienić adres dostawy na zamówieniu od klienta?

Ostatnia modyfikacja: 12.04.2024

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Zamówienia

​Jeśli na podstawie dokumentu z przypisanym adresem dostawy powstaje inny dokument, wówczas adres ten jest przenoszony na dokument pochodny. Przykładowym zastosowaniem może być zamówienie od klienta i faktura powstająca na podstawie tego zamówienia. Jeśli na zamówieniu zostanie wskazany adres dostawy, to ten sam adres pojawi się na fakturze, nawet jeśli między zamówieniem a wystawieniem faktury adres dostawy w kartotece kontrahenta ulegnie zmianie.

Aby zmienić adres dostawy na zamówieniu od klienta, należy:

1. Wskazać klienta w oknie Zamówienie od klienta.


2. Mając wybranego kontrahenta, rozwinąć menu kontekstowe Odbiorca i wybrać opcję Adresy dostawy [Ctrl+A].


​3. W oknie Adresy dostawy zaznaczyć wybraną pozycję. Brak jakiegokolwiek zakreślenia na tej liście oznacza, że jako adres dostawy pobrany zostanie najnowszy adres z kartoteki kontrahenta. W przypadku zaznaczenia adresu i uruchomienia nowego sposobu obsługi wstawiania adresu wskazany adres przenosi się na dokumenty pochodne.​

W oknie można wybrać adres dostawy zarówno z kartoteki płatnika, jak i z kartoteki odbiorcy. 

W tym miejscu istnieje również możliwość wprowadzenia nowego adresu dostawy, wybierając opcję Dodaj adres dostawy.​


Adresy są pobierane z kartoteki kontrahenta.


4. Rezultatem powyższych czynności będzie informacja o wybranym adresie dostawy na wydruku dokumentu.

Informację o adresie dostawy należy włączyć w parametrach wzorca wydruku.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki