Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Z czego mogą wynikać różnice stanów magazynowych w vendero?

Ostatnia modyfikacja: 25.08.2023

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt nexo, vendero

Kategoria: Magazyn, Zamówienia

​Prowadząc sprzedaż internetową mogą powstawać różnice pomiędzy stanami widocznymi w Subiekcie a systemie vendero. Można wyróżnić dwa powody powstawania różnic stanów magazynowych:

  1. ​Zamówienia w vendero rezerwujące towar bez wystawionego dokumentu

  2. Zamówienia w programie sprzedażowym bez powiązania z vendero.​



​Zamówienia w vendero rezerwujące towar bez wystawionego dokumentu​​

Zamówienia widoczne w Panelu Administracyjnym vendero (Zamówienia – Lista zamówień) nie zostały dodane do Subiekta, a ich status nie został zmieniony na Zamówienie anulowane lub Zamówienie zwrócone

Takie zamówienie nadal rezerwuje towar na stanie magazynowym, aby nie dopuścić do sytuacji ponownego zakupu przez innego klienta.

 


Zamówienia w programie sprzedażowym bez powiązania z vendero



W takim przypadku towar rezerwowany jest w sklepie internetowym dwa razy - raz ze względu na dokument w Subiekcie (bez skojarzenia z system vendero) i drugi raz ze względu na zamówienie w sklepie internetowym.


 

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki