e-Pomoc techniczna
Z czego mogą wynikać różnice stanów magazynowych w vendero?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt nexo, vendero
Kategoria: Magazyn, Zamówienia
Prowadząc sprzedaż internetową mogą powstawać różnice pomiędzy stanami widocznymi w Subiekcie a systemie vendero. Można wyróżnić dwa powody powstawania różnic stanów magazynowych:
-
Zamówienia w vendero rezerwujące towar bez wystawionego dokumentu
-
Zamówienia w programie sprzedażowym bez powiązania z vendero.
Zamówienia w vendero rezerwujące towar bez wystawionego dokumentu
Zamówienia widoczne w Panelu Administracyjnym vendero (Zamówienia – Lista zamówień) nie zostały dodane do Subiekta, a ich status nie został zmieniony na Zamówienie anulowane lub Zamówienie zwrócone.
Takie zamówienie nadal rezerwuje towar na stanie magazynowym, aby nie dopuścić do sytuacji ponownego zakupu przez innego klienta.
Zamówienia w programie sprzedażowym bez powiązania z vendero
W takim przypadku towar rezerwowany jest w sklepie internetowym dwa razy - raz ze względu na dokument w Subiekcie (bez skojarzenia z system vendero) i drugi raz ze względu na zamówienie w sklepie internetowym.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: