e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Firma z materiałami budowlanymi – Spis treści
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Scenariusz:
Pełna obsługa klienta zamawiającego materiały budowlane, zaczynając od przyjęcia zamówienia i wygenerowania oferty, przez zaangażowanie pracowników w realizację zamówienia, aż po sfinalizowanie transakcji.
Część I - Przetworzenie wiadomości e-mail z zamówieniem w proces ofertowy
- Odebranie wiadomości e-mail i przetworzenie jej w proces ofertowy co zapewnia utrzymanie powiązań między korespondencją, a danymi wprowadzanymi w pozostałych modułach programu.
Część II - Oferta na podstawie procesu ofertowego i przesłanie jej wiadomością e-mail
- Wykorzystanie modułów pocztowych programu do przesłania oferty do klienta.
- Weryfikacja dostępności towaru, dostępności samochodu dostawczego oraz kontakt z klientem.
Część IV - Dodawanie pracowników zaangażowanych w realizację procesu
- Tworzenie nowych działań na podstawie procesu ofertowego i przypisywanie do nich pracowników odpowiedzialnych za realizację. Tworzenie nowych rezerwacji zasobu.
Część V - Realizacja pracy zleconej na magazynie, przygotowanie towaru do wydania
- Generowanie wydań zewnętrznych na podstawie procesu ofertowego, wykonywanie zleconych zadań w trybie rejestrowanym.
- Wykorzystanie statusów i komentarzy w celu koordynowania pracy. Kontakt z klientem poprzez wiadomości SMS generowane w programie.
- Ponowne generowanie wydania zewnętrznego na podstawie procesu ofertowego, wystawianie faktury na podstawie dwóch wydań zewnętrznych, zakończenie procesu ofertowego i przesłanie faktury do klienta.