Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Firma z materiałami budowlanymi – Spis treści

Ostatnia modyfikacja: 10.01.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

​Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.​

Scenariusz:

Pełna obsługa klienta zamawiającego materiały budowlane, zaczynając od przyjęcia zamówienia i wygenerowania oferty, przez zaangażowanie pracowników w realizację zamówienia, aż po sfinalizowanie transakcji.

Część I - Przetworzenie wiadomości e-mail z zamówieniem w proces ofertowy

  • Odebranie wiadomości e-mail i przetworzenie jej w proces ofertowy co zapewnia utrzymanie powiązań między korespondencją, a danymi wprowadzanymi w pozostałych modułach programu.

Część II - Oferta na podstawie procesu ofertowego i przesłanie jej wiadomością e-mail

  • Wykorzystanie modułów pocztowych programu do przesłania oferty do klienta.

Część III - Weryfikacja dostępności towaru i samochodu dostawczego, kontakt z klientem po ustaleniu terminu dostawy i wprowadzenie danych do systemu

  • Weryfikacja dostępności towaru, dostępności samochodu dostawczego oraz kontakt z klientem.

Część IV - Dodawanie pracowników zaangażowanych w realizację procesu

  • Tworzenie nowych działań na podstawie procesu ofertowego i przypisywanie do nich pracowników odpowiedzialnych za realizację. Tworzenie nowych rezerwacji zasobu.

Część V - Realizacja pracy zleconej na magazynie, przygotowanie towaru do wydania

  • Generowanie wydań zewnętrznych na podstawie procesu ofertowego, wykonywanie zleconych zadań w trybie rejestrowanym.

Część VI - Pierwsza dostawa towaru i kontakt z klientem. Zmiana statusów zadań i wykorzystanie komentarzy do koordynacji pracy w firmie

  • Wykorzystanie statusów i komentarzy w celu koordynowania pracy. Kontakt z klientem poprzez wiadomości SMS generowane w programie.

Część VII - Druga dostawa towaru, wystawienie faktury sprzedaży na podstawie dwóch wydań zewnętrznych i przesłanie jej do klienta.

  • Ponowne generowanie wydania zewnętrznego na podstawie procesu ofertowego, wystawianie faktury na podstawie dwóch wydań zewnętrznych, zakończenie procesu ofertowego i przesłanie faktury do klienta.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki