Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Firma z materiałami budowlanymi – Część 2

Ostatnia modyfikacja: 20.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Procesy ofertowe, Scenariusze pracy

Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 
 
 


Na podstawie utworzonego procesu ofertowego pracownik firmy generuje ofertę i przesyła ją do klienta. W odpowiedzi otrzymuje informacje dotyczące sposobu realizacji zamówienia: klient chce otrzymać zamówienie w dwóch transzach, pierwsza dostawa następnego dnia i druga po tygodniu.

Generowanie oferty na podstawie procesu ofertowego i przesłanie jej do klienta

Proces ofertowy zawiera w sobie dokument oferty, co oznacza, że nie trzeba go generować. Natomiast aby przesłać dokument, można wykorzystać dwie opcje:

1. Poprzez wydruk oferty jeżeli użytkownik utworzył w programie szablony wiadomości e-mail. W tym wypadku należy rozwinąć menu Operacje  Drukuj aktualną ofertę. Następnie zaznaczyć opcję Wyślij e-mail i wskazać szablon wiadomości.


 

2. Jeżeli treść wiadomości ma być indywidualna (co jest częste w przypadku ofert dla klienta), użytkownik może wykorzystać opcję Powiadomienia  Wyślij wiadomość do klienta. Spowoduje to wywołanie okna nowej wiadomości, w którym, aby załączyć ofertę, należy wykorzystać opcję Załączniki  Dodaj powiązany obiekt ​ Dokument.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki