Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak sprawdzić status wysyłki wiadomości email do klienta?

Ostatnia modyfikacja: 20.08.2024

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty, Poczta elektroniczna

​Aplikacja Subiekt 123 umożliwia sprawdzenie statusu wysyłki wiadomości email do klient​a. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu, w którym znajduje się wysłany dokument, a następnie sprawdzić kolor symbolu koperty znajdującego się przy dokumencie. Oznaczenie kolorów jest następujące​​​:

  • Zielony – email został dostarczony,
  • Żółty – trwa wysyłka,
  • Czerwony – błąd,
  • Szary – nie było wysyłki.

​Dodatkowo, po najechaniu kursorem na ikonkę, pojawia się dodatkowa informacja z bardziej szczegółowym opisem.​


W sytuacji, w której na liście nie ma widocznego symbolu koperty, należy w polu listy kolumn kliknąć prawym przyciskiem myszy i zaznaczyć Status wysyłki email.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki