Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak wyliczyć raport przedstawiający przyczyny utraty klientów?

Ostatnia modyfikacja: 21.10.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Raporty

​W celu wyliczenia w programie Gestor nexo raportu przestawiającego przyczyny utraty klientów należy:

1. Z listy modułów wybrać Ewidencje dodatkowe –​ Raporty, a z listy raportów Przyczyny utraty klientów.


2. W raporcie ustawić filtry ​do uszczegółowienia danych, według których zostaną zaprezentowane wyliczone wartości i kliknąć opcję Wylicz.


​Przyczynę utraty klienta można uzupełnić w kartotece na zakładce CRM​, po wybraniu opcji utracony w polu Istotność.

Temat należy do Zbioru raportów dostępnych w Gestorze nexo​.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki