Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak zablokować pracownikowi możliwość usuwania dekretów?
Ostatnia modyfikacja: 11.10.2024
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Konfiguracja, Uprawnienia, Użytkownicy
Za blokadę funkcjonalności w programie Rewizor nexo odpowiadają uprawnienia. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika lub dla grup przez Role użytkowników. Aby zablokować możliwość usuwania dekretów, należy:
1. W wyszukiwarce wpisać Użytkownicy, a następnie wskazać użytkownika na liście i wybrać opcję Popraw.
2. Przejść na zakładkę Uprawnienia, w polu wyszukiwania Filtruj wpisać Usuń dekret. W kolejnym kroku należy odznaczyć uprawnienie Dokumenty księgowe - Usuń Dekret/PK. Aby zatwierdzić zmiany, należy wybrać Zapisz.
Rezultatem powyższej operacji będzie blokada możliwości usuwania dekretów.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy związanych z uprawnieniami w Rewizorze nexo.