Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt i Gestor nexo – Powiadomienie dla klienta, gdy jego umowa zostanie aneksowana za pomocą modułu Automatyzacja

Ostatnia modyfikacja: 18.09.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Automatyzacja, Umowy z klientami

Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową ​lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to powiadomienie dla klienta, gdy jego umowa zostanie aneksowana), należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.


2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Umowa z klientem.


3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Status został zmieniony, Nowa wartość: Aneksowana.


4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail i w adresacie wskazać (twórca).


5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.​


​Zagadnienie należy do zbioru: InsERT nexo - Moduł Automatyzacja

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki