e-Pomoc techniczna
Subiekt i Gestor nexo – Powiadomienie dla klienta, gdy jego umowa zostanie aneksowana za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja, Umowy z klientami
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to powiadomienie dla klienta, gdy jego umowa zostanie aneksowana), należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Umowa z klientem.
3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Status został zmieniony, Nowa wartość: Aneksowana.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail i w adresacie wskazać (twórca).
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.
Zagadnienie należy do zbioru: InsERT nexo - Moduł Automatyzacja