e-Pomoc techniczna
Subiekt i Gestor nexo – Powiadomienie dla twórcy umowy z klientem, gdy nastąpi jej edycja za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to wysłanie powiadomienia dla twórcy umowy z klientem, gdy nastąpi jej edycja), należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Umowa z klientem.
3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Obiekt został zmieniony, Zmieniono pole: (dowolne).
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail, z adresatem: (twórca).
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia zgodnie z własnymi preferencjami i zapisać automat.
Zagadnienie należy do zbioru: InsERT nexo - Moduł Automatyzacja