Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt i Gestor nexo – Powiadomienie dla twórcy umowy z klientem, gdy nastąpi jej edycja za pomocą modułu Automatyzacja

Ostatnia modyfikacja: 18.09.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Automatyzacja

Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to wysłanie powiadomienia dla twórcy umowy z klientem, gdy nastąpi jej edycja), należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.


2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Umowa z klientem.


3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Obiekt został zmienionyZmieniono pole: (dowolne).


4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail, z ​adresatem: (twórca).


5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia zgodnie z własnymi preferencjami i zapisać automat.


Zagadnienie należy do zbioru: InsERT nexo - Moduł Automatyzacja​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki