e-Pomoc techniczna
Subiekt i Gestor nexo – Powiadomienie e-mail dla wykonawcy, gdy dodano nowe działanie za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja, Poczta elektroniczna
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to wysyłanie wiadomości e-mail do wykonawcy działania, gdy zostanie ono utworzone), należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Działanie.
3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Obiekt został dodany (pierwsze zapisanie) i ewentualnie wskazać typ działania.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail i wprowadzić związane z czynnością parametry np. Adresat – (wykonawca).
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.
Zagadnienie należy do zbioru: InsERT nexo – Moduł Automatyzacja