e-Pomoc techniczna
Dodawanie użytkowników do Portalu Biura - Raporty
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konto InsERT, Portal Biura, Raporty
Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator globalny. Aby udostępnić korzystanie z Portalu Biura nowym użytkownikom zarejestrowanym na różne adresy e-mail, należy:
1. Zalogować się do Konta InsERT.
2. Będąc zalogowanym w odpowiedniej firmie (informację, jak zmienić firmę można znaleźć tutaj) przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.
3. Wprowadzić Adres e-mail, zaznaczyć Portal Biura - Raporty, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.
Informacja, w jaki sposób przyjąć zaproszenie do korzystania z Portalu Biura dostępna jest tutaj.
Powiązane zagadnienia e–Pomocy technicznej: