Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Dodawanie użytkowników do Portalu Biura - Raporty

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konto InsERT, Portal Biura, Raporty

Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator globalny​. Aby udostępnić korzystanie z Portalu Biura nowym użytkownik​om zarejestrowanym na różne adresy e-mail, należy:

1. Zalogować się do Konta InsERT.


2. Będąc zalogowanym w odpowiednie​​j firmie (informację, jak zmienić firmę można znaleźć t​utaj) przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.


​3. Wprowadzić Adres e-mail, zaznaczyć Portal Biura - Raporty, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.


Informacja, w jaki sposób przyjąć zaproszenie do korzystania z Portalu Biura dostępna jest tutaj.

Powiązane zagadnienia e–Pomocy technicznej:​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki