e-Pomoc techniczna
Gratyfikant GT – Jak odebrać użytkownikowi możliwość dodawania deklaracji ZUS?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Deklaracje ZUS, Uprawnienia, Użytkownicy
Za blokadę funkcjonalności w programie Gratyfikant GT odpowiada słownik Personel. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika. Aby odebrać użytkownikowi możliwość dodawania deklaracji ZUS, należy:
1. Zalogować się na użytkownika Szef, a następnie z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a następnie z listy słowników wybrać Personel.
2. Na liście użytkowników zaznaczyć tego, któremu uprawnienie będzie odebrane i wybrać Popraw.
3. Na liście uprawnień odznaczyć pozycję o nazwie Deklaracje ZUS – Dodaj. Aby zapisać zmiany, należy wybrać OK.
Do filtrowania odpowiednich uprawnień zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki dostępnej pod klawiszem F8.
Rezultatem odebrania uprawnień będzie blokada możliwości dodawania kartotek pracowników potwierdzona odpowiednim komunikatem.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy opisujących zarządzanie uprawnieniami w Gratyfikancie GT.