e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak skonfigurować automatyczny wydruk naklejek przy wydruku przyjęcia zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Naklejki, Zlecenia serwisowe
Od wersji 31.0.0 w Gestorze nexo dodano parametr odpowiadający za automatyczne zaznaczanie wydruku naklejek w trakcie wydruku przyjęcia zlecenia serwisowego. Dotychczas użytkownik musiał ręcznie zmieniać ustawienie w trakcie wydruku przyjęcia, aby jednocześnie wydrukować naklejkę na asortyment, lub drukować naklejkę osobno. Od wersji 31.0.0 naklejki mogą się drukować automatycznie, aby ustawić je w taki sposób, należy,:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Parametry zleceń serwisowych i kliknąć Popraw.
2. W sekcji Wydruki - przyjęcie zlecenia serwisowego opcję Drukuj naklejki ustawić na Tak dla zlecenia serwisowego. Dodatkowo użytkownik może ustawić automatyczny wydruk przyjęcia przy zapisie zlecenia, ustawiając parametr Drukuj przyjęcie zlecenia serwisowego na Tak (sekcja Wydruki - nowe dokumenty).