Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Wykorzystanie obszaru roboczego jako kopii zapasowej w vendero

Ostatnia modyfikacja: 16.08.2022

Program: vendero

Kategoria: Personalizacja, Pomoc techniczna

​Aby pracować na obszarze roboczym zgodnym z aktualnym wyglądem witryny, należy dodać nowy obszar roboczy lub wybrać Przywróć aktualny wygląd witryny. Należy przy tym pamiętać, że opcja Przywróć nadpisze aktualnie wybrany wygląd (kolorystykę, widgety itp.) tym, który widoczny jest na stronie.

Do zabezpieczenia przed utratą danych został utworzony mechanizm kopii obszaru roboczego, który może być również wykorzystywany jako kopia zapasowa wyglądu strony użytkownika (m.in. widgetów, kontenerów oraz kolorystyki).


 

Przycisk Opublikuj na witrynie służy do przesyłania zmian, wykonanych z poziomu modułu Personalizacja witryny na opublikowaną stronę i jest równoznaczne z utworzeniem kopii aktualnego obszaru roboczego, o czym informuje również stosowny komunikat.​

 

 

Należy przy tym pamiętać, że obszary robocze zapamiętują stan witryny z momentu, gdy zostały utworzone. Tzn. pracując na obszarze utworzonym na początku pracy z vendero i korzystając w tym samym czasie z Edycji treści stron, po skorzystaniu z przycisku Opublikuj wygląd witryny zostanie nadpisany informacjami, które zostały wprowadzone wcześniej.

Aby zatwierdzić zmiany, należy wybrać Publikuj.​


Kopia wyglądu witryny jest do wybrania z listy rozwijanej Wybór obszaru roboczego. Nazwa nadawana jest automatycznie i zgodnie z datą publikacji.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki