Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak zbiorczo dodać klientów do zestawu klientów?
Ostatnia modyfikacja: 02.11.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Kontrahenci, Operacje zbiorcze
W celu zbiorczego dodania klientów do istniejącego zestawu klientów w programie Gestor nexo należy:
1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Klienci, zaznaczyć tych, którzy zostaną dodani do zestawu i z górnego menu wybrać Zbiorczo – CRM – Dodaj do zestawu klientów.
2. W oknie, które się wyświetli wybrać zestaw klientów, do którego zostaną dopisani zaznaczeni wcześniej klienci. Wybór zatwierdzić przyciskiem OK.
3. Zaktualizowany zestaw klientów zapisać.
Temat należy do tematu zbiorczego – Operacje zbiorcze na klientach.