Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zbiorczo dodać cechę klientom?
Ostatnia modyfikacja: 22.11.2021
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Operacje zbiorcze
W celu zbiorczego dodania cechy klientom w programie linii InsERT nexo należy:
1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Klienci, zaznaczyć klientów, którym zostanie dodana cecha i z górnego menu wybrać Zbiorczo – Podstawowe – Dodaj cechę.
2. W oknie, które się wyświetli wybrać Cechę, która zostanie nadana zaznaczonym wcześniej klientom i kliknąć przycisk Dodaj.
3. Operację dodania cech zaznaczonym wcześniej klientom zatwierdzić przyciskiem Tak.
Temat należy do tematu zbiorczego – Operacje zbiorcze na klientach.