e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak aktywować usługę Portal Biura – Raporty?
Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Licencje, Portal Biura, Raporty
W wersji 1.62 InsERT GT oddano do użytku usługę Raporty InsERT GT.
Dzięki usłudze możliwe jest przekazywanie klientowi zestawień związanych z bieżącą obsługą finansowo-księgową jego firmy bezpośrednio z programów Rachmistrz GT i Rewizor GT. Można zdefiniować automatyczne powiadomienia dla klienta biura m.in. o nadchodzących terminach związanych ze współpracą pomiędzy klientem i biurem (np. termin dostarczenia dokumentów czy termin zapłaty za usługę księgową) lub też o obowiązkach podatkowych i składkowych ciążących na kliencie.
Portal Dokumentów to usługa przeznaczona dla biur rachunkowych oraz ich klientów, a także firm prowadzących własną księgowość, a do korzystania z niego wymagane jest podłączenie Konta InsERT (o tym jak podłączyć konto InsERT można przeczytać tutaj, a użytkownicy Biura GT mogą wykonać tę operację zbiorczo).
Aktywację usługi należy przeprowadzić tylko jeden raz dla biura rachunkowego, z dowolnego programu księgowego.
W celu aktywacji należy:
1. Wybrać w programie polecenie Aktywuj usługę Raporty.
2. W oknie konfiguracji usługi kliknąć Dalej.
3. W pierwszym oknie wymagane jest zalogowanie się do Konta InsERT, następnie w oknie aktywacji produktu zapoznać się z regulaminem usługi, a następnie go zaakceptować i zatwierdzić operację, wybierając przycisk Aktywuj aplikację.
Program poinformuje o pomyślnym aktywowaniu usługi. Wyjść z okna, wybierając przycisk Zamknij.
W oknie konfiguracji usługi prezentowana jest ważność usługi oraz ilość aktywnych podmiotów. Status licencji dotyczy biura rachunkowego. Kreator zamknąć przyciskiem Anuluj.
Zagadnienie należy do zbioru: Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Biura w InsERT GT