Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu "Licencja na program nie została zarejestrowana. Dalsza praca będzie możliwa po wykonaniu następujących czynności" podczas uruchamiania programu?

Ostatnia modyfikacja: 30.10.2023

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Licencje, Rejestracja licencji

​W przypadku wystąpienia komunikatu "Licencja na program nie została zarejestrowana. Dalsza praca będzie możliwa po wykonaniu następujących czynności" podczas uruchomienia programu ​z linii InsERT nexo należy wprowadzić plik licencji, który można pobrać z serwisu Konto InsERT. W tym celu należy:

1. W przypadku braku konta w ser​​wisie Konto InsERT należy się zarejestrować. Temat e-Pomocy opisujący proces rejestracji dostępny jest tu​taj.


Aby pobrać plik licencji, należy:

1. Przejść na witrynę konto.insert.com.pl, w oknie logowania należy wprowadzić adres e-mail lub login do konta InsERT i hasło, a następnie kliknąć Zaloguj się.

 

3. Upewnić się, że wybrana jest prawidłowa firma, w razie potrzeby Zmienić firmę, następni​​e w module Moje produkty kliknąć trzy kropki znajdujące się w prawym górny rogu i Pobrać plik licencji InsERT nexo.


4. W programie kliknąć link Pobierz plik licencji.​



5. Następnie kliknąć link wprowadź go z dysku dostępnego w trzecim punkcie.



6. Wskazać z dysku pobrany wcześniej plik licencji i zatwierdzić przyciskiem Otwórz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki