Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak skonfigurować reguły wiadomości pocztowych, aby przenosiły wiadomości pocztowe od nadawcy X do osobnego folderu?
Ostatnia modyfikacja: 15.07.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Personalizacja, Poczta elektroniczna
Od wersji 30.0.0 w programie rozbudowano reguły wiadomości pocztowych, które można od teraz konfigurować w nawiązaniu do adresu nadawcy (np. gdy istotny kontrahent napisze odpowiedź, jego wiadomości mogą być przenoszone do osobnego katalogu). Aby skonfigurować w ten sposób reguły wiadomości, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Reguły wiadomości i kliknąć Dodaj – Reguła wiadomości pocztowych.
2. Wprowadzić nazwę, konto, a następnie wybrać Warunek – Dodaj, Adres nadawcy – Równa się – adres e-mail. W dolnej sekcji Czynności kliknąć Dodaj i wybrać: Przenieś wiadomość – nazwa folderu.