e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programach Subiekt i Gestor nexo – Realizacja zamówienia do dostawcy na podstawie oferty oraz późniejsza realizacja w kilku partiach – Część 2
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Oferty, Scenariusze pracy, Zamówienia
Kolejne kroki dla scenariusza realizacji zamówienia do dostawcy na podstawie oferty oraz późniejsza realizacja w kilku partiach można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Podczas realizacji oferty z wieloma wariantami, program przy realizacji bierze pod uwagę wariant proponowany. Jeżeli klient zaakceptował inny wariant niż proponowany, należy go zmienić. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Ofertowanie – Oferty i wybrać Popraw na zaznaczonym dokumencie.
2. Wybrać na innym wariancie Ustaw jako proponowany.
3. Po zmianie proponowanego wariantu, aby zrealizować ofertę, należy wybrać Zrealizuj jako – Zamówienie od klienta.
4. Po wyświetleniu okna z zamówieniem od klienta należy zweryfikować dane i wartości, a następnie wybrać Zapisz.
Od klienta wymagana jest 30%'centowa wpłata, aby przystąpić do realizacji zamówienia.
5. Po zapisaniu zamówienia od klienta należy przejść do aplikacji Subiekt nexo i na zaznaczonym zamówieniu wybrać Operacje – Drukuj.
6. W oknie wydruku zaznaczyć Wyślij e-mail i zatwierdzić OK.