e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak wykonać zbiorczą archiwizację do chmury (e-archiwizacja) podmiotów?
Program: Biuro GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Archiwizacja, Klienci biura, Operacje zbiorcze
e-archiwizacja to bezpieczny i wygodny sposób archiwizowania danych zgromadzonych w systemie InsERT GT. Usługa polega na tworzeniu kopii zapasowych online z wykorzystaniem chmury. Ta nowoczesna forma archiwizacji pozwala uniknąć typowych dla standardowej metody zagrożeń, takich jak: awaria sprzętu, uszkodzenia mechaniczne, przypadkowe skasowanie plików, kradzież czy dostęp osób niepowołanych. e-archiwizacja zapewnia również ochronę cennych danych przed zagrożeniami z Internetu (wirusy, programy szpiegowskie itp.).
Od wersji 1.20 Biuro GT umożliwia wykonanie zbiorczej archiwizacji wszystkich podmiotów bezpośrednio do chmury. Aby wykonać e-archiwizację, należy:
1. Przejść do modułu Bazydanych i wybrać opcję Archiwizacjazbiorcza.
2. Zaznaczyć jedną z dostępnych opcji i wybrane podmioty (jeżeli nie wybrano wszystkich podmiotów).
3. Jako lokalizację wybrać archiwizujdochmury. Zalecane jest utworzenie folderu roboczego na dysku C, o nazwie roboczy.
4. Zalogować się na konto e-archiwizacji (jeżeli nie zapamiętano danych logowania).
5. Wskazać dodatkowe opcje, jeżeli użytkownik chce z nich skorzystać i przejść Dalej, aż do przycisku Wykonaj.