Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro GT – Jak wykonać zbiorczą archiwizację do chmury (e-archiwizacja) podmiotów?

Ostatnia modyfikacja: 24.08.2021

Program: Biuro GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Archiwizacja, Klienci biura, Operacje zbiorcze

e-archiwizacja to bezpieczny i wygodny sposób archiwizowania danych zgromadzonych w systemie InsERT GT. Usługa polega na tworzeniu kopii zapasowych online z wykorzystaniem chmury. Ta nowoczesna forma archiwizacji pozwala uniknąć typowych dla standardowej metody zagrożeń, takich jak: awaria sprzętu, uszkodzenia mechaniczne, przypadkowe skasowanie plików, kradzież czy dostęp osób niepowołanych. e-archiwizacja zapewnia również ochronę cennych danych pr​zed zagrożeniami z Internetu (wirusy, programy szpiegowskie itp.).

Od wersji 1.20 Biuro GT umożliwia wykonanie zbiorczej archiwizacji wszystkich podmiotów bezpośrednio do chmury. Aby wykonać e-archiwizację, należy:

1. Przejść do modułu Bazydanych i wybrać opcję Archiwizacjazbiorcza.


2. Zaznaczyć jedną z dostępnych opcji i wybrane podmioty (jeżeli nie wybrano wszystkich podmiotów).


3. Jako lokalizację wybrać archiwizujdochmury. Zalecane jest utworzenie folderu roboczego na dysku C, o nazwie roboczy.


4. Zalogować się na konto e-archiwizacji (jeżeli nie zapamiętano danych logowania).


5. Wskazać dodatkowe opcje, jeżeli użytkownik chce z nich skorzystać i przejść Dalej​, aż do przycisku Wykonaj.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki