Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Zapis w ewidencji VAT z zaznaczoną opcją naliczenia bądź odliczenia VAT w momencie spłaty musi być powiązany z rozrachunkiem?
Ostatnia modyfikacja: 19.05.2023
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Ewidencje VAT, Pomoc techniczna, Rozrachunki
Komunikat „Zapis w ewidencji VAT z zaznaczoną opcją naliczenia bądź odliczenia VAT w momencie spłaty musi być powiązany z rozrachunkiem” może pojawić się podczas próby dodawania zapisu w ewidencji VAT. Przyczyną jest ustawiona w okresie rozliczeń VAT metoda kasowa oraz profil uproszczony programu.
Taki dokument można zapisać na dwa sposoby:
1. Włączyć profil pełny w konfiguracji programu.
2. Wyłączyć metodę kasową w okresach rozliczeń VAT.