Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak zatwierdzić utworzoną inwentaryzację?

Ostatnia modyfikacja: 14.08.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Inwentaryzacja, Magazyn

Po wykonaniu dokumentu IW należy go zatwierdzić. Aby zmienić status dokumentu inwentaryzacji, należy:​

1. Przejść do modułu Magazyn – Inwentaryzacja, zaznaczyć pozycję, a następnie wybrać z górnego menu Operacje – Zmień status.


2. Z listy statusów wybrać W – Wykonana. Nadanie tego statusu wiąże się z zatwierdzeniem wszystkich spisów znajdujących się na formularzu inwentaryzacji. W zależności od różnic w stanie magazynowym powstaną dokumenty rozchodu lub przychodu wewnętrznego. 

Po nadaniu tego statusu można wprowadzić korektę do spisów (w przypadku np. wykrycia błędu) w kolumnę Korekta do spisów.​


3. W oknie Zmiana statusu dokumentu operację należy potwierdzić przyciskiem Wykonaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki