e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak zatwierdzić utworzoną inwentaryzację?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Inwentaryzacja, Magazyn
Po wykonaniu dokumentu IW należy go zatwierdzić. Aby zmienić status dokumentu inwentaryzacji, należy:
1. Przejść do modułu Magazyn – Inwentaryzacja, zaznaczyć pozycję, a następnie wybrać z górnego menu Operacje – Zmień status.
2. Z listy statusów wybrać W – Wykonana. Nadanie tego statusu wiąże się z zatwierdzeniem wszystkich spisów znajdujących się na formularzu inwentaryzacji. W zależności od różnic w stanie magazynowym powstaną dokumenty rozchodu lub przychodu wewnętrznego.
Po nadaniu tego statusu można wprowadzić korektę do spisów (w przypadku np. wykrycia błędu) w kolumnę Korekta do spisów.
3. W oknie Zmiana statusu dokumentu operację należy potwierdzić przyciskiem Wykonaj.