e-Pomoc techniczna
Rachmistrz GT – Jak wyliczyć podsumowanie wszystkich ewidencji VAT?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT
Kategoria: Ewidencje VAT, Raporty, Zestawienia
Zestawienie jest podsumowaniem wszystkich ewidencji VAT i przedstawia informacje wymagane w deklaracji VAT, czyli sprzedaż udokumentowaną i detaliczną, strukturę zakupów, zakupy z odpowiednim podziałem oraz wyliczony podatek VAT do zapłaty/zwrotu. Aby wyliczyć podliczenie VAT, należy:
1. Przejść do modułu Zestawienia, a następnie wybrać z listy Podliczenie VAT.
2. Filtry pozwalają grupować dane ze względu na miesiąc, a zakładki Podsumowanie, Sprzedaż, Zakupy i Transakcje VAT mogą posłużyć do uszczegółowienia i porównania danych. Aby przeliczyć wartości, należy wybrać Wylicz.
3. Wybierając opcję Drukuj raport można wyeksportować lub wydrukować.
Temat należy do Zbioru zestawień w Rachmistrzu GT.